Contabilitate SRL
Contabilitate SRL, cu un expert contabil inclus si furnizarea altor servicii conexe de contabilitatea unui SRL la tarife avantajoase.
Servicii de contabilitate SRL, de la mic la mare
Mixul perfect intre contabilitatea traditionala si moderna
Iti punem la dispozitie un contabil expert pentru consultanta de care ai nevoie si metode de colaborare la distanta.
Contabilitatea SRL-ului tau accesibila de oriunde
Accesezi declaratiile, rapoartele tale si alte documente oricand si de oriunde din spatiul cloud alocat afacerii tale.
Contabilitatea SRL-ului si grija personalului tau
Nu doar contabilitate SRL, ci si administrare de personal, inclusiv salarizarea personalului tau.
Tarife corecte pentru serviciile de contabilitate SRL
Nici o problema!Colaboram cu firme de la cele mici la cele mari, de la cateva documente pana la zeci de mii lunar.
Serviciile firmei noastre de contabilitate
Intrebari frecvente contabilitate SRL
Vreau un SRL
Ce taxe plateste un SRL?
- Impozit pe veniturile obtinute, unde avem 2 variante:
- Impozitul pe profit de 16%
- Se aplica asupra profitului firmei, nu asupra cifrei de afaceri.
- Impozitul pe venit de 1% sau 3%
- 1% pentru SRL-urile micro care realizeaza venituri sub 60.000 de euro si/sau care nu desfasoara activitati incadrate in codurile CAEN enumerate la incadrarea pentru impozitul de 3%.
- 3% pentru SRL-urile micro cu o cifra de afaceri intre 60.000 si 500.000 de euro si/sau care desfasoara activităti principale sau secundare incadrate in anumite coduri CAEN.
- Trebuie sa aiba cel putin un angajat.
- Veniturile din alte coduri CAEN, cu exceptia consultantei (incasarile din consultanta si/sau management trebuie sa fie mai mici de 20% din cifra de afaceri).
- Asociatii SRL-ului nu pot detine titluri de participare la mai mult de 3 SRL-uri micro.
- Impozitul pe profit de 16%
- Taxe salariale, valoare totala fara beneficii 47%
- 25% CAS (pensii).
- 10% CASS (asigurari).
- 2.25% CAM (protectia muncii).
- 10% venituri din salarii.
- Impozit dividende 8%
- se aplica la repartizarea profitulului asociatilor.
Care sunt pasii de infiintare a unui SRL la ONRC?
Pas cu pas pentru infiintarea unui SRL:
- Rezervarea numelui firmei.
- Stabilirea sediului social al firmei.
- Redactarea actului constitutiv al firmei.
- Depunerea capitalului social.
- Intocmirea declaratiei pe propria raspundere.
- Depunerea actelor si înregistrarea la Oficiul Național al Registrului Comertului (ONRC).
Ce urmează dupa deschiderea unui SRL?
Cel mai important pas dupa deschiderea unui SRL este contractarea unui contabil sau a unui serviciu de contabilitate SRL oferit de o firma specializata.
Aceasta decizie este cruciala pentru buna desfasurare a activitătii firmei si pentru evitarea problemelor legate de aspectele financiare si contabile.
Un contabil pentru SRL-ul tau iti va aduce multiple avantaje precum:
Expertiza
Un contabil sau o firma de contabilitate SRL aduc cu sine expertiza specializata in domeniul fiscal si contabil.
Conformitate cu legislatia
Contractarea unui contabil asigura conformitatea cu toate obligatiile legale referitoare la contabilitate si raportarea financiara.
Evitarea erorilor financiare
Contabilii experti sunt familiarizati cu procedurile de contabilitate si pot evita erorile in gestionarea documentelor financiare.
Optimizarea fiscală
Un contabil si/sau o firma de contabilitate iti poate oferi sfaturi pentru optimizarea situatiei fiscale a companiei, identificand oportunitati de economisire a costurilor si de reducere a impozitelor.
Am un SRL
Sunteti contabili autorizati CECCAR?
Da, firma noastra de contabilitate este formata din experti contabili pe care ii alocam clientilor nostri.
Prin expertiza si autorizarea lor CECCAR, contabilii nostri furnizeaza servicii contabile conform standardelor profesionale in vigoare.
Autorizarea CECCAR confirma trecerea cu succes prin pregatirea si evaluarea profesionala necesara pentru a deveni un contabil expert si pentru a oferi servicii de contabilitate etice si profesionale.
Aveți experienta in domeniul meu?
99% DA.
Detinem o experienta semnificativa acumulata in multiple domenii de activitate. Am colaborat cu cel putin firme similare din punct de vedere al activitatii, gestionand aspecte contabile si fiscale specifice.
Cateva dintre cele mai comune domenii de activitate si industrii ale clientilor nostri includ:
- Comert online, dropshipping: farmaceutice, cosmetice, suplimente alimentare, fashion, electronice, produse digitale, etc.
- Servicii & freelancing digital: dezvoltare, web design, grafica web, editare video, influencer marketing, videochat, etc.
- Servicii, comert, productie “clasice”: piese auto, productie mobila, instalatii, service, etc.
Cum decurge colaborarea cu voi si ce obligatii am?
Colaborarea cu firma noastra de contabilitate in Bucuresti, implica o buna cooperare in gestionarea aspectelor financiare si contabile ale afacerii tale:
Obligatiile clientului
- Furnizarea documentelor contabile la data transmisa de noi.
- Raspunderea prompta la intrebarile pe care le avem legate de documente si activitate.
- Respectarea bunelor practici fiscale si legale pe care ti le comunicam.
- Plata facturilor la termen pentru serviciile de contabilitate SRL, pe care ti le emitem.
Obligatiile noastre
- Elaborarea, intocmirea si depunerea documentelor si a declaratiilor fiscale in conformitate cu legislatia in vigoare.
- Comunicarea in avans a schimbarilor fiscale catre client.
- Consultanta fiscala la solicitarea clientului.
- Responsabilitate fata de toate aspectele contabile ale SRL-ului.
Prin respectarea acestor obligatii si printr-o colaborare stransa, ne asiguram ca contabilitatea SRL-ului este gestionat in mod eficient si in conformitate cu toate cerintele legale si profesionale.
Care este tariful de contabilitate?
Ne straduim sa fim cat mai transparenti cu clientii nostri, motiv pentru care afisam tarifele noastre pe site-ul nuamcontabil.ro.
Tarifele pentru serviciile standard de contabilitate SRL sunt:
- XS la 40 euro pe luna, unde gestionam contabilitatea pana la 20 de documente pentru SRL-urile fara angajati.
- S la 70 euro pe luna, unde gestionam contabilitatea pana la 60 de documente pentru SRL-urile cu 2 angajati.
- M la 100 euro pe luna, unde gestionam contabilitatea pana la 120 de documente pentru SRL-urile cu 4 angajati.
Daca pachetele noastre nu “te cuprind”, suntem bucurosi sa revenim cu o oferta personalizata la cererea ta.
Observatii:
- Prin documente, ne referim la facturile de intrare, facturile de iesire, chitante, bonuri si extrasele de cont.
- Nu ai angajati? Ai mai multi angajati? Ajustam tariful in functie de numarul personalului tau.
Suntem la dispozitia ta. Apeleaza-ne cu incredere 😉
WhatsApp Messenger
Mobil (L-V 09:00-19:00)
Birou